Vaša rezolucija ekrana nije dovoljno velika da se prikaže ovaj sajt.

Kako da u 5 koraka napravite Instagram profil koji će svi želeti da prate

  • Kako da u 5 koraka napravite Instagram profil koji će svi želeti da prate

    • Trista.rs   14.11.2015.


Kao što znate, društvene mreže mogu mnogo da vam pruže, od toga da od vas naprave idejnog lidera, preko kreiranja Vašeg brenda, do toga da Vam obezbede posao. Stoga, ne sumnjamo da su Vaši LinkedIn i Twitter nalozi vrhunskog kvaliteta.

No, šta je sa Vašim Instagram nalogom? Jedno je kačiti na profil selfije i slike hrane, kao što je to bilo uobičajeno do pre dve godine, no danas Instagram ima mnogo veću ulogu od toga da pokaže šta ste sinoć jeli.

Razmislite o tome šta pokušavate da postignete kada uspostavljate kontakt sa poslovnim partnerom ili, pak, menadžerom za zapošljavanje: predstavljate sebe i svoja interesovanja. Instagram Vam može pomoći da baš to i uradite. Pogledajte instrukcije sa sajta Digital Information World koji Vam može pomoći da na lak i efektan način poboljšate svoj (lični) brend – ne gubeći, pritom, svoju individualnost. Da, to je za kompanije, no nema razloga da ove savete ne upotrebite i Vi.

Kako da kreirate tipičan Instagram feed?
 
1. Prilagodite svoj profil
 
Stvorite doslednost, koristeći sličnu profilnu sliku na svim društvenim mrežama. Dajte opis svog posla, kao i svrhu njegovog predstavljanja na Instagramu. Odaberite profilno ime slično svom poslovnom imenu, kako bi Vas potencijalni pratioci lakše pronašli u rezultatima pretrage. Razmislite o izradi specijalizovane početne strane Instagrama na svom vebsajtu i povežite je sa svojim profilom.
 
Da li ste znali?
 
Instagram je najbrže rastuća društvena mreža, sa preko 400 miliona korisnika mesečno.

2. Napravite raspored

Instagram ima ležernu brzinu objava novih postova, tako da ne morate kačiti postove svakih sat vremena, pa čak ni svakog dana. Ako objavljujete previše postova, možete prezasititi feed-ove svojih pratilaca. Organizujte svoje postove, napravite raspored i pratite svoju prisutnost, da biste videli koji su dani najbolji za postovanje, i u koje vreme.
 
Da li ste znali?
 
Dok na društvenim mrežama, poput Tvitera i Fejsbuka postoji idealno vreme za postovanje, nema određenog idealnog dana, odnosno nedelje za postovanje na Instagramu.
 
3. Kačite raznovrsne fotografije
 

Održavajte balans između zabavnih i poslovnih fotografija. Postavljajte fotografije koje su ključne za Vaš brend i potencijalne mušterije. Objavljujte fotografije iz svog radnog okruženja. Iskoristite potencijal koju imate na svom Instagram profilu da ispričate priču u slikama.
 
Da li ste znali?
 
Otvorena pozadina i dominantna jednobojnost dobijaju najviše lajkova; odsustvo haosa podstiče fokusiranost posmatrača. Ipak, ne postoji formula koja garantuje uspeh. Vredi isprobavati različite fotografije, kako biste uvideli koje od njih privlače najviše pažnje.

4. Razvijte dosledan stil
 
Koristite slična podešavanja svaki put kada postavljate fotografiju na Instagram. Držite se boja sličnih onima koje se povezuju sa Vašim brendom. Pravite fotografije slične tematike i koristite slične formate.
 
Da li ste znali?
 
67% svih potrošača kaže da visokokvalitetna fotografija igra važnu ulogu u elektronskoj trgovini, što prevazilazi procenat ljudi koji primat daju informacijama o proizvodu, opisu ili rejtingu.

5. Povežite se sa svojim pratiocima
 
Koristite višestruke haštagove, uključujući i haštag sa nazivom svoje kompanije, kako biste doprli do ljudi koji pretražuju relevantne teme. Najbolje je koristiti jedan ili dva ključna haštaga u opisu posta, a ostale nabrojati u prvom komentaru. Takođe, ohrabrite svoje pratioce da koriste Vaš haštag.
Osmislite konverzaciju, postavljajući pitanja u okviru svojih postova i odgovorite na komentare, kako biste održali razgovor u toku. Takođe, kako biste osigurali lojalnost pratilaca, posetite njihove profile i posvetite pažnju njihovim postovima.
 
Da li ste znali?

 
50% komentara bude ostavljeno u prvih šest sati, a 75% u prvih 48 sati od objavljivanja posta.
 

Ostavite komentar

Samo ulogovani korisnici mogu ostavljati komentare. Molimo Vas da se ulogujete.

Prvi put na Trista.rs?

Mi se bavimo pretvaranjem Instagram i drugih fotografija u vrhunske foto proizvode.
I zaista uživamo u tome.


» pogledajte sve proizvode

Volimo da se družimo :)

Često objavljujemo popuste i nagradne igre koje sigurno ne biste želeli da propustite.
Zato nas zapratite:


Instagram
Facebook
Twitter

Aktuelni popusti

Na našem sajtu svake nedelje imamo određene proizvode na popustu.

» proizvodi na popustu

Statistika

Do sada smo napravili preko 25.980 magneta za frižider, uramili smo preko 65.900 instagram fotografija, potrošili smo preko 20.550 metara canvas platna, izradili smo preko 450.000 fotografija.
I nastavljamo dalje :-)


» pogledajte utiske kupaca